..:: You Follow I, I Follow You

Mr & Mrs Chenchen

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Ya Allah, Kau Perelokkanlah Segala Perjalanan Hidup Kami

Wednesday, April 21, 2010

Walimatul Urus

Ehem ehem..
Saya nak kawen..  cam malu lak..ahaha

Dengan ini, saya nak menjemput :
  • pembaca2 kesayangan saya yang selalu update blog saya ini. Datang la kalau rasa boleh datang ye. :)
  • ex-BF, saya jemput anda ikut sini je la. Ajak your family n ur gf datang juga kalau sudi.
  • mereka yang tak puas hati dengan hubungan saya dan Incik Chenchen. Moga bila anda datang anda akan lebih memahami.
  • stalker gila dalam post sebelum ini. Walaupun anda gila, saya tetap nak jemput. . Kalau datang, sila masuk dan makan. Toksah la duduk luar pagar umah macam mana anda buat masa saya bertunang hari tu.
 p/s : kalau nak datang bagitahu ye..saya akan bagi kad..:)

5 comments:

Im - mamababahworld said...

i'm happy for u fwen..tgu kedatangan kami nokss

abilkecik said...

hi rose.. abil nie... :D
congrats!!!! xsangka dah nak kawin.. kalo nak bg kad pun, xbley gi sbb bln 6 adalah bln oncall.. huhuhuhu..
btw, congrats ye...

Ross Tina Abdullah said...

im..aku mmg tunggu mu mari..kalu x mari, aku ngajuk setahun la ngn mu..ehehe

abil..tq..xpe abil..kita faham..:)

ღsapphireღ said...

looks like u're in weeding mood! *it's so obvious* :)

n even kenal through blog, i'm so happy for u sis~
suke bace post sis pasal preparation for ur wedding~

semoga segalanya berjalan seperti yg dirancang~

:)

Ross Tina Abdullah said...

tq blissful heart..:))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails