..:: You Follow I, I Follow You

Mr & Mrs Chenchen

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Ya Allah, Kau Perelokkanlah Segala Perjalanan Hidup Kami

Wednesday, May 2, 2012

Kain Belah Nampak Kudis

Err..Aci tak saya nak ungkit sikit kisah 2 tahun lepas? Hehehe

Saya dah lama nak jumpa minah ni. Nak tengok cantik sangat ke dia kat luar (tgk gambar je sblm ni). Gadis ni pernah mencetus kontroversi masa zaman saya baru bertunang dulu.. Dia penah cakap saya ni tak lawa dan dia ni lagi lawa dari saya. Hihihi.. Nak tergelak dah ni..

Ok.. Cuti hari pekerja ari tu hajat saya dimakbulkan. Bertembung saya dengan minah ni di satu tempat. Minah ni nampak saya terus tunduk dan nampak tak tentu arah. Saya dah nak tergelak dah. Saya tengok dia atas bawah dengan senyum sinis tapi minah ni tunduk tak angkat2 kepala dia.

Sampai rumah saya terus buka FB dan cari dia. Memang tak salah. Memang dia lah orangnya tadi..

Gadis, lainkali kalau nak pakai kain belah paras lutut pastikan betis takde kudis/parut ok. Buat malu je.. Hihihi.. Lagi satu, kamu tidaklah cantik sangat pun kalau nak banding dengan riaknya kamu pada saya dulu..

p/s : Jangan riak sangat walaupun kita perasan kita cantik. Perasan sorang2 depan cermin sudah..:)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails