..:: You Follow I, I Follow You

Mr & Mrs Chenchen

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Ya Allah, Kau Perelokkanlah Segala Perjalanan Hidup Kami

Friday, April 30, 2010

Menshopping Part 4

Hari tu aku cakap dah last kan tapi tak leh nak jadi last jugak. Hehehe..

Kecintaan Incik Chenchen pada arena mengambil gambar sangat tebal. So, aku rasa aku nak menghadiahkan dia sesuatu yang sangat disukainya itu sebagai hadiah perkahwinan kami. Asalnya nak beli secara rahsia dan nak buat surprise la kononnya. Khamis lepas,ajak adik bongsu aku teman untuk membeli tapi bila sampai je kedai aku jadi tak tahu apa. Tak tahu nak beli dan tak tahu la pulak nak pilih. Sebab takut salah beli, aku rasa kena ajak Incik Chenchen sekali untuk membeli. Tak boleh nak surprise mende2 gini..ehehe

Keesokkan harinya aku ajak Incik Chenchen ke jeti awal dari biasa dengan alasan nak spend time dengan dia lama sikit sebelum aku berangkat ke Redang. Nak ajak dia beli ni pon aku langsung tak bagitahu dia. Terkejut dia bila aku ajak dia masuk kedai tersebut. Reaksi dia? Hehehe... Aku rasa korang buleh bayang sendiri..ehehe..(Ye ye..saya tahu awak sayang saya, Incik Chenchen)..

Pastu Incik Chenchen lak kata, "Awak nak apa?" Aku senyum je dan kata.."Kahwin dengan awak adalah hadiah yang paling saya hargai." (aku ni memang selalu buat ayat2 'bomoh' gini dan jampi2 dia cara gini)...ehehe

Tapi akhirnya, Incik Chenchen belikan jugak sesuatu yang memang dah lama jugak aku berangan nak. Apa dia? Ada dalam paper bag kat bawah ni...ehehe..Teka la.. Aku tak mintak tau. Dia yang suka nak belikan. Hahaha..Bahagia je rasa..


p/s : Menghitung hari

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails