..:: You Follow I, I Follow You

Mr & Mrs Chenchen

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Ya Allah, Kau Perelokkanlah Segala Perjalanan Hidup Kami

Friday, April 30, 2010

Kad Kahwin & Bunting

Kad kahwin dan bunting dah siap..

So, skang aku dan mak sibuk melipat envelope kad kahwin tersebut.. (envelope dia ni unik sikit walaupun sangat mempatah bahukan untuk melipatnya..huhuhu).. Lagi 400 envelopes tak dilipat. Aku dah tak larat nak tengok sebab banyak sangat tapi mak sangat tekun melipat..(mak jenis dia selagi kerja tu tak siap memang susah betul nak tengok mak berpoya-poya..bagus kan mak saya...kenapalah saya tak ikot perangai mak saya yang satu ni..eheheh)

Berbalik pada kad kahwin dan bunting aku ni, aku nak ucapkan jutaan terima kasih pada iDesign Advertising sebab bagi diskaun yang kaw kaw,siap sponsor sejumlah kad tersebut dan berjaya menghasilkan kad dan bunting yang cantik & cool.. ehehehe..(saya sangat suka bunting ini...ada orang kata Incik Chenchen nampak macam Awal Ashaari dalam bunting tu..ahahahaha....)

sebahagian kad dan bunting

p/s : Tak salah buat baik pada orang. Tak rugi sikit pon jadi baik, berbudi bahasa dengan orang sebab kebaikan itu akan datang balik kat kita jugak. Bagusla Incik Chenchen..:)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails