..:: You Follow I, I Follow You

Mr & Mrs Chenchen

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Ya Allah, Kau Perelokkanlah Segala Perjalanan Hidup Kami

Monday, April 26, 2010

Susun Silang Kata -Aizat

Suatu ketika sewaktu perjalanan pulang ke rumah dari aktiviti makan2, DJ radio HotFm mainkan lagu ini. Dan Incik Chenchen berkata...
Incik Chenchen : Lagu ni untuk awak..
Reaksi aku? Aku diam je...Tapi senyum tak habis2 la sepanjang lagu ni..Dalam hati ada taman, ada bunga2, ada butterfly..Hahaha.. Pastu selepas seminggu, baru aku teringat pasal lagu ni. "Sekian lama ku mencari, rupa-rupanya di depanku".. Dia yang aku nak elak nak jauhkan diri akhirnya bakal jadi suami aku.. Siapa sangka. Kami pun masih gelak2 bila teringat akan kisah sebelum kami berkasih sayang..Love u Incik Chenchen..:)

Aku ingin bermimpi denganmu
Ke awana untuk teman bintang bulan
Kerananya lebih terang sinarnya
Dengan kehadiran kau dan aku

Bagiku kaulah yang terindah
Manisnya senyuman anugerah Tuhan
Memarakkan api dalam diriku
Tak pernah aku sangka ada

Asingnya buatku
Asyik memikirkan dirimu

(korus)
Kau umpama susun silang kata
Yang terakhir untukku
Sekian lama ku mencari
Rupa-rupanya di depanku
Hidup ini tak bererti
Jika tiada cinta di hati
Untuk terus ku teguh berdiri

Bagiku kaulah yang terindah
Manisnya senyuman anugerah Tuhan
Memarakkan api dalam diriku
Tak pernah aku sangka ada

Asingnya buatku
Asyik memikirkan dirimu

(ulang korus)

Dan tak kira apapun
Yang terjadi dalam mimpiku
Usahlah ia berakhir
Tanpaku memilikmu

















p/s : Bahagia...la la la la la

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails