..:: You Follow I, I Follow You

Mr & Mrs Chenchen

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Ya Allah, Kau Perelokkanlah Segala Perjalanan Hidup Kami

Tuesday, April 13, 2010

Bomoh?????

Aku bomohkan dia? Hebatnya aku...Eeeeee

Kepada yang menuduh, Allah bagi akal untuk ko fikir, so fikirlah sebelum bercakap. Jangan cakap ikot sedap mulut je. Ustaz mana yang cakap aku ni pandai membomohkan orang? Aku cabar ko bawak ustaz tu jumpa aku dan buktikan.


Astaghfirullahalaziim...

Tak pernah terlintas dihati aku untuk percaya kepada perkara khurafat lagi syirik tu dan sebagai seorang yang tahu serba sedikit hukum hakam agama dan juga menjalankan kewajipan sebagai seorang hamba Allah, aku masih waras berfikir. Tahu mana yang betul mana yang salah. Apa hukum main bomoh ni ek?

Aku takkan gunakan cara yang keji camtu la untuk dapatkan sesuatu. Karuut gila!!!

 ni kot bomoh yang aku guna..huhuhu

p/s : Nak jumpa bomoh pon takut apa lagi nak bomohkan orang.. Hish..Nauzubillah

5 comments:

pijut82 said...

main bomoh ka atau guna bomoh?

main ngan bomoh hukumnya hanya isteri kepada bomoh tu ja la yg halal.. yg bukan isteri.. haram...

hahhaa

Ross Tina Abdullah said...

ko ni pijut..takkan la nak main ngn bomoh...budus je..ahahahahahahaha..tapi btul la tu apa yg ko cakap tu..ahahaha..gelak tak hingat!!!!

Lea Dzahir said...

haha.. kelakar.. sbb x dpt abis fitnah org.. dia tak tau ke fitnah tu dosa besar?

Ross Tina Abdullah said...

orang prasan bagus, org prasan diri mereka sempurna mmg gitu...malas nak layan budak2 hingusan gitu..

Im - mamababahworld said...

takpe..bukan ke dulu Boy pon kena kata camtuh kan? sebab boy 'bomoh' kan aku la kami bahagia..org yang dituduh, sampai la tak kawen .. n dapat gf pon suka meroyan gak..kekkeke

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails