..:: You Follow I, I Follow You

Mr & Mrs Chenchen

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Ya Allah, Kau Perelokkanlah Segala Perjalanan Hidup Kami

Friday, April 2, 2010

Indahnya....

Sms bertalu2 masuk hari ni..
Dekat FB lak berduyun2 komen..
Terima kasih sebab sayangkan aku, ingat tarikh istimewa aku ni. Hargai sangat2.. 

Tapi kan.. Dalam banyak2, aku paling hargai apa yang Incik Chenchen buat untuk aku.(of course la..hehe).. Apa yang dia buat aku rasa tak perlu la kot nak cite kat sini.. Yang pasti, aku sangat suka sampai menangis. Dia memang kaya dengan kejutan dan sungguh penyayang.. Waaaaaaaaaaaaahhh, diriku sungguh bertuah jadi tunang kamu wahai Incik Chenchen...:)



p/s : Allah S.W.T tidak akan menguji hamba-hambaNya sekiranya kita tidak mampu untuk menanggungnya. Apabila kita diuji maknanya Allah menyayangi kita. Yakin dengan ada hal lain yang mengatur hidup kita. Pastinya, sesuatu yang terjadi ada hikmah disebaliknya.  Aku bersyukur hari ini setelah diuji dengan kepahitan cinta masa lalu, aku ditemukan dengan dia.

2 comments:

ღsapphireღ said...

hehe
so sweet of him..
hehe
semoga berbahagia sampai bile2...
:)

Ross Tina Abdullah said...

ehehehe...tq..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails