..:: You Follow I, I Follow You

Mr & Mrs Chenchen

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Ya Allah, Kau Perelokkanlah Segala Perjalanan Hidup Kami

Sunday, March 14, 2010

Yeayyy..Aku Dah Tunang..


Inilah Incik Chenchen kesayangan aku yang korang nak kenal sangat2..


Kepada yang menyampah, dengki, irihati dengan apa yang dah aku dan Incik Chenchen lalui hari ini (14 Mac 2010), harap anda tengok sambil menahan bengkak di hati.. Padan muka korang. Incik Chenchen pilih aku..Bukan korang yang kononnya cun, cantik, anggun dari aku...

p/s : Ditujukan khas kepada mereka yang selalu menyemak dan buat onar kat blog ini.. Kepada yang tidak berkenaan, jika terasa sy mintak maaf. Saya tidak bermaksud sesuatu yang jahat atau buruk pada anda!!!!

8 comments:

im - mamababahworld said...

mok sungguh gojesnye mung! tahniah, sorry dok leh kol or sms...huhuhuu..tapi ingat tarikh 14 March lepas..

Ross Tina Abdullah said...

ehehehe...tq im..

Anonymous said...

astagfirullahalazim..
bongkak sungguh...
xpenah aku jmpe org mcm ni...

Ross Tina Abdullah said...

ada aku kisah?
syuh syuh..kalu x suka jgn nyemak sini ok?
berambus la wei

Lea Dzahir said...

sapa yg bongkak melalak sorg2 sebelum tu? tak faham la aku.. dah la letak anon jer.. nampak sgt penakut.

Ross Tina Abdullah said...

btul tu lea..dia yg x sedar diri..mana harga diri ko pompuan? malu la sikit..

Lea Dzahir said...

aku lagi x penah jumpa manusia yang tak sedar2 orang dah tak ingin kat dia pastu nak merosakkan kebahagiaan orang lain. apa dosa kawan aku dengan ko ye anon? kenal ko pun tidak, tiba2 nak melalak..setau aku anjing je melalak.

Anonymous said...

selamat bertunang tina.
kitorg mari ari tu.tp segan nk masuk..ok,semoga bahagia..adios..
-geng sewel kemaman-

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails