..:: You Follow I, I Follow You

Mr & Mrs Chenchen

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Ya Allah, Kau Perelokkanlah Segala Perjalanan Hidup Kami

Saturday, March 27, 2010

Bosan

Jam dah pukul 11.40pm. Housemates semua dah tidur. Tinggal aku je terkebil2..

Esok sekolah. Takde moodnya nak mengajar esok. Esok suruh budak2 main sampai balik OK tak? Hehehe

Sabtu ni orang bagitau kena sekolah. Ganti cuti raya. Alahai... 

Jumaat ni birthday aku dan kena sambut sorang2 kat pulau ni..Tak bestnya. Baru cadang sesuatu yang spesel bersama family dan orang tersayang.

Weeeeiiiiii..Nape mata ni? Baru teringat tadi gatal minum nescafe. Nampak gayanya lambat lagi la nak boleh lelap ni..

Takleh jadi..Kena paksa tidur dah ni.. Kang tak pasal2 kejadian bulan lepas berulang kembali.. "Tiiinaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa"..Hish seram dah ni..

 Diorang selalu teman aku kalau takleh tido

Bye.. Gudnite semua..

p/s : Ini mmg blog prasan saya..Tak suka? Tak apa..Saya sikit pon tak kisah..Yang penting saya dapat duit tiap kali anda klik blog saya. Terima kasih banyak2..:)

1 comment:

Ross Tina Abdullah said...

yeaaaahhhh...sabtu ni tak sekolah..boleh balik...:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails