..:: You Follow I, I Follow You

Mr & Mrs Chenchen

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Ya Allah, Kau Perelokkanlah Segala Perjalanan Hidup Kami

Sunday, March 7, 2010

Pengumuman

Ada orang2 di luar sana yang memang nampak sangat tak puas hati dengan hubungan aku dengan Incik Chenchen sampai sanggup kata macam2, doa macam2 dengan hubungan kami, sanggup tebalkan muka serang aku, add facebook aku...Aku nak ucapkan terima kasih.. Terima kasih sebab berjaya buat hati aku sakit dan mata aku berair2....Tapi percayalah, apa yang anda cuba lakukan makin buat hubungan kami mesra dan kukuh. Insyaallah.. Dengan izin Allah Yang Maha Mengetahui..

Kepada orang2 itu, di sini aku nak buat satu pengumuman.. Aku dan Incik Chenchen kesayangan aku akan bertunang pada hari Ahad ini bersamaan dengan 14 Mac 2010. Sila lah datang untuk memeriahkan majlis kami tu..Datang la beramai2..

Aku yakin dengan orang yang aku pilih untuk hidup sampai ke akhirat bersama dengan aku.. Walau apapun yang anda cuba lakukan, aku tetap yakin dengan Incik Chenchen aku...Sikit pun tak mengurangkan kasih sayang aku pada dia..Dan kau, boleh berambus dan pergi jauh2 dalam hidup aku.. Aku tak perlukan penasihat cinta..TQ



p/s : Menggigil tahan marah..Kalau lah aku tahu sapa..

6 comments:

im - mamababahworld said...

sape hok gile natang dekki ngat tuh?

mok, cayalah..samalh tarikh pertunangan kita..;)

Ross Tina Abdullah said...

dok tahu la im..aku dok knl manusia bermuka babun tu..kalau aku kenal serius buleh penampor aku sutir...

ye ke mek? mu tunang 14/3 gok ke? 14/3/2007 kan?:))

im - mamababahworld said...

desperado..sian die..mesti huduh perangai

Ross Tina Abdullah said...

huduh prangai la tu gitu...

Anonymous said...

tahniah wak..
sabar la ye.dugaan hidup.gi2 ar

Ross Tina Abdullah said...

mekasih..sape ni ye?:))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails