..:: You Follow I, I Follow You

Mr & Mrs Chenchen

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Ya Allah, Kau Perelokkanlah Segala Perjalanan Hidup Kami

Sunday, March 7, 2010

10 signs to tell if he's MR RIGHT


1) Your friends approve
2) He gets along with your family
3) HE LISTENS TO YOU
4) He shares SAME VALUES
5) He is the type of person you would be friends with... 
6) You trust him
7) He makes you feel special
8) He talks about the future
9)You feel secure
10) HE LOVES YOU FOR YOU
p/s :  And yes, he has all of these signs..:)..hooorrraaaayyyyy

15 comments:

Anonymous said...

ek eleh...blh pcye kew?
ntah2 ko kne tipu x?
better ko check dlu...
ko xknl lg sape incik chen2 ko tu...
haha...
nti dh knl, bwu thu lngit tu rendah ke tggi...wekkkk geli nyah....

im - mamababahworld said...

kalo erchenta kentut pon wangiii aawwww..tgu kahwen kekgi kekkee

Ross Tina Abdullah said...

anonymous..
stakat ni aku kenal sape incik chen2 aku tu..walau sape pun ko, walau kenal macamana ko dgn incik chen2 tu, aku tahu niat ko menyemak kat sini adalah kerana nak menyakitkan hati aku dan memusnahkan kebahagiaan kami..terima kasih sbb igtkan aku..hargai sgt2..

im...
takkan la mu dok knl aku ni..muahahahahaha

Anonymous said...

i know him well...
more than u...

Ross Tina Abdullah said...

xpe...macamana byk ko kenal dia pon aku tetap yakin dengan keputusan aku untuk jadi tunang dia...yang lepas yang silam pasal dia aku tak penah nak amik peduli..

Anonymous said...

hehe
wait n ceeeeeee....
aku nak tgk jea..
hahahahahaha...
wuwuwuwuwuwu....
bye2..;)

Ross Tina Abdullah said...

insyaallah..
doakan kami bahagia hingga ke akhir hayat..:)

im - mamababahworld said...

ish..motip si anon meroyan kat sini..frust ke dek non? kekekke

well che anon, kalo tak suke blah la pehal plak nk mendoakan mende tak baik kat org...ish tak paham aku..

meroyan sorang2 sudah..nih sampai sanggup terjah org..sangat disrespectful hokkay!

Ross Tina Abdullah said...

im....aku SOKONG 200%..kalau tak suka berambus la...

Anonymous said...

kt sini pn aku dh leh nilai sapa yg elok utk jd adik ipar aku...

Ross Tina Abdullah said...

btul tu kak...saya adalah calon yang sesuai kan kan kan...ehehehe..(blushing)

Lea Dzahir said...

mesti yg cakap tu tak dpt incek chen2.. sudah2 la.. tak sedar2 diri lagi ke org dah xnak.. nak aibkan incek chen2 plak..

Ross Tina Abdullah said...

lea...tq2...mmg sbb tak dapat la dia nak burukkan orang..nak melalak kat sini..spesis tak sedar diri..

Anonymous said...

orang kata..kalo muka buruk buat la perangai molek..bior muke buruk napok cuber...dgn terjahan yg dibuat ni menampakkan kehodohan muke..kalo muke buruk..penuh jerawat batu..maka koho buruk la muke...sbb ape sbb perangai buruk...ape2 yg brlaku pd kita ingatlah Allah dh tentukan jodoh kita..ape guna main terjah2..bkn dpt kt ko blk pn..redha je la...keperitan kehilangan org yg kita cinta aku pernah rasa...tp dh mmg bkn jodoh kita..terima je la..alhamdulillah laki aku beribu lemon lbh baik dr ex-bf aku..syukur dgn jodoh yg Allah beri dan aku x pernah menyesal dgn ape yg berlaku malah amat2 bersyukur..

Ross Tina Abdullah said...

anonymous..
tq..
kepada yang berkenaan, sila amik iktibar..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails