..:: You Follow I, I Follow You

Mr & Mrs Chenchen

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Ya Allah, Kau Perelokkanlah Segala Perjalanan Hidup Kami

Saturday, July 31, 2010

Kejadian Pelik Siri 2

Berlaku minggu lepas..

Saya pelik lagi bila saya mula hilang selera makan..(saya ni jenis makan banyak tau..ambik nasi memang banyak la..)..Semput dan mengah2 tu tetap ada lagi cuma loya tu dah hilang.. Masalah lain muncul lagi bila saya jadi suka sangat masuk bilik air. Sikit2 masuk bilik air. (saya fikir ni mungkin sebab saya minum air banyak dan cuaca lak kebetulan asyik hujan je..)

Saya pelik jugak lagi bila jerawat macam berlumba2 nak naik kat muka saya ni.. Tension yang amat bila tengok kesan merah2 itu..

Tibalah hari Isnin hari yang saya sepatutnya mengibarkan bendera merah..(kitaran haid saya tetap setiap bulan). Saya diserang senggugut dan cirit birit yang agak teruk.. Perkara ini berlanjutan sehingga hari Khamis.. Yang peliknya, saya masih lagi tak berpeluang mengibarkan bendera..

Saya mula syak saya mengandung dan mula bertanya pada yang berpengalaman..(opss, saya sangat malu nak tanya mak atau kakak saya..sanggup tanya orang lain dari mereka..tebal je muka nak tanya family..hehehe)

Maklum balas positif dari orang sekeling buat saya nak tanya Incik Google lak..Lalu saya terjumpa ini. Berderau darah saya bila kebanyakan tanda2 tu memang saya sedang alaminya..

Sampai je daratan, terus singgah Guardian member. Balik umah tak terus test sebab nervous tambahan lak member cakap kalau nak keputusan lebih tepat, dia suruh buat awal pagi.. So, kami ambik keputusan untuk tunggu esok pagi. Tapi, ntah camne datang kekuatan untuk terus buat petang tu. Dan keputusannya? Sila klik link ini..

p/s : Alhamdulillah, syukur..:)

2 comments:

marinahunny said...

tahniah tiena n syahrul..syukur krn kamu berdua diberi peluang oleh Allah swt utk merasai nikmat ini secepatini..sgt jeles kpd kamu.. :'-(

ღsapphireღ said...

wahhh~
tahniah2..lame dh xjeguk blog sis..n jenguk2 je, ad berita gembira..
hehe
*tumpang happy

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails