..:: You Follow I, I Follow You

Mr & Mrs Chenchen

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Ya Allah, Kau Perelokkanlah Segala Perjalanan Hidup Kami

Saturday, July 31, 2010

Kejadian Pelik Siri 1

Berlaku pada 2 minggu lepas..

Weekend, Incik Suami tegur dia kata badan saya sangat panas macam orang demam. Saya pun pelik sebab saya tak demam pon..Ahad, Incik Suami called dan bagitahu dia muntah2 dan loya..Mustahil dia salah makan sebab apa yang dia makan saya makan jugak semalam dan saya tak de la pulak nak muntah2 gitu. Pelik2...huhu..

Esok petang, saya pulak yang rasa tak sedap mulut, pening, loya dan sebu. Saya berandaian, ini mesti sebab makan petai banyak sangat tengahari tu..(saya makan 2 papan petai..hantu petai betul..hehehe)..Petang esoknya pun sama, saya rasa loya dan sebu dan perut asyik lapar je..Kalau permintaan perut dan mulut tu tak ditunaikan mula la rasa air liur macam nak meleleh2 je..Rasa loya tu cuma berlaku selama 3 hari je. Lepas 3 hari, semua rasa loya dan lapar yang pelik tu hilang semerta.

Pastu saya pelik lagi bila saya cepat sangat letih.. Selama ni setakat naik tingkat 3 takde nya nak mengah2 nak semput2. Saya pelik kenapa tubuh saya pelik sangat..

Orang sekeliling kata mungkin saya pregnant..Waaaaaaaaaaaahhh, saya sangat happy andai itu benar. Tak sabar tunggu khamis nak balik dan buat UPT..
 
Tapikan, Khamis tu tanda2 untuk mengibarkan bendera jepun muncul seperti bengkak kat bahagian dada(minggu depan due..hehe) dan saya terus rasa takde mood nak buat UPT ...Huhu..

p/s : Bersambung...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails