..:: You Follow I, I Follow You

Mr & Mrs Chenchen

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Ya Allah, Kau Perelokkanlah Segala Perjalanan Hidup Kami

Tuesday, July 6, 2010

Topeng Buah-buahan..Apa Kata Survey!!!

Menurut statistik, sejak kebelakangan ini ramai sungguh yang singgah blog saya selepas mereka menggoogle "TOPENG BUAH-BUAHAN".. Hari ni sahaja entry saya pasal topeng buah-buahan itu mencecah sehingga 25 hits. Dah banyak tu bagi blog saya yang kurang promosi ini..hehehe...Mekasih ye walau apa pun..:)

Boleh tak kepada sesapa yang dah TERsinggah sini bagitau saya kenapa google topeng buah-buahan? Anda cikgu prasekolah jugak kah? (tema minggu ni kan tumbuh-tumbuhan..saya agak je la ni..huhu) Ataupun apakah topeng itu? Saya musykil jugak ni..hehehe..Boleh bagi komen sikit tak pun feedback kat shoutmix saya? (kalau takleh, takpe..hehehe)

 Ni topeng buah-buahan itu..hik hik hik...:)

p/s : Tahun ni saya sungguh tak bersemangat waja dan dedikasi terhadap pekerjaan saya ini. Huhuhu...Kesian anak murid saya kali ni...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails