..:: You Follow I, I Follow You

Mr & Mrs Chenchen

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Ya Allah, Kau Perelokkanlah Segala Perjalanan Hidup Kami

Monday, July 12, 2010

Bila Marah Sangat2..

Kenapa bila kita sangat2 marah binatang ini yang akan disebut..Bukan binatang lain yang halal..Yang haram ni jugak la kita nak sebut2 sangat..Asal marah je sebut. Asal sakit hati je sebut. Tak kata orang lain la..Saya ni pun sama. Cuma sekarang ni, mulut saya tidak sejahat dahulu. Alhamdulillah. Kali terakhir saya menyumpah nama binatang ini ialah pada awal bulan Januari lepas pada stalker gila. Dan memang sepanjang kenal stalker gila ni, memang binatang ni asyik keluar dari mulut saya. Astaghfirullah..

Jalan2 tengok blog orang hari..Pastu terjumpa la entry yang buat saya gelak gila2..hehehe..Terus saya cilok dan share kat sini..TQ precociouslynaive.
 

p/s : Baru ku tahu..Kah Kah Kah Kah

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails