..:: You Follow I, I Follow You

Mr & Mrs Chenchen

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Ya Allah, Kau Perelokkanlah Segala Perjalanan Hidup Kami

Sunday, May 16, 2010

Mengclearkan Inbox...

Hari ni aku macam takde kerja nak buat. Rasa nak buka email dan delete segala yang tak berfaedah kat dalamnya..Korang tahu berapa unread msg aku? 2476 unread messages dan 1096 yang dah baca..Aku ni memang susah sangat nak cek email..Kadang2 dalam seminggu ada la sekali aku cek. Tu pon sebab nak hantar email kat kakak aku pasal nak order tudung. Kalau tak, memang tak tercek la..Huhuhu

Tengah syok2 mengdelete, terjumpa satu email yang tak disangka ada dalam peti inbox aku..Dah lama sangat usia email ni. Sent pada 11 Februari. Lama sangat la kan. Dan hari ni baru aku perasan. Aduh lah..

Kepada si pengirim, email itu dah dibalas dan ditulis dengan nada yang sangat lemah lembut, bukan sinis tapi ikhlas dari hati. Semoga kalian bahagia sehingga ke akhirat..Aminn

p/s : Lagi 3 minggu..Aduhai...

2 comments:

marinahunny said...

huhuhu 3 minggu lg yg penuh dgn debaran..hahaha

Ross Tina Abdullah said...

perasaan yang mari ni macam tagline astro kak na..macam2 ada..kejab dok sabo kejab rasa biar la lambat sikit pn kejab rasa takut kejab rasa tu kejab rasa ni...waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh...sungguh mendebarkan!!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails