..:: You Follow I, I Follow You

Mr & Mrs Chenchen

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Ya Allah, Kau Perelokkanlah Segala Perjalanan Hidup Kami

Wednesday, May 5, 2010

Jari-jari ku sakit semua Part 2

OK tak? saya budak baru belajar menjahit..:)

Sebenarnya tak siap pun lagi aktiviti menjahit ni. Ada lagi sikit dan kalau aku konsentret malam ni, memang boleh siap dah ni. Cuma hari ni aku rasa sangat la malasnya. Duduk ngadap buat ni memang tersangat la rasa nak patah pinggang. Kalau baju ni bukan baju kawen, kompem aku tak jahit lagi.

Simple je aku buat sebab nak buat nak jahit cantik2 aku kena masuk kelas "mari menjahit manik secara bersungguh2".. Ada la yang cakap.."cantik2..kagumnya..kreatifnya" tapi aku sikit pun tak rasa bangga sebab bagi aku nak jahit manik tabur gini tersangat la tidak memerlukan kemahiran cuma kesabaran dan ketekunan diperlukan. Hehehe.. Senang je la korang.

Tema kahwin aku nanti adalah oren-gold. Sebab tu aku pilih manik kaler gitu. OK la kan? Ke nampak kelakar? Hehehe.. Sila jangan komen sekadar nak sedapkan hati aku. Kalau tak cantik sempat lagi ni aku nak cari baju lain.. Hehehe..Tudung untuk padankan dengan baju ni dalam proses. Tauke tudung yang aku jual tu nak sponsor tudung tu. Dan my besfren, Im nak bagi pinjamkan veil putih dia. So, dah banyak jimat ni..:)..

p/s : CikRoss sayang Incik Chenchen sebab Incik Chenchen sayang CikRoss...

3 comments:

marinahunny said...

hahahaa cumel la cik ross dan incik chenchen ni..

Ross Tina Abdullah said...

kami rasa kami mmg comel la kak na..ehehe

im - mamababahworld said...

yey! kami dh tempah baju lace utk sophie, boy pakai kemeja and beta pakai baju kurung besa..setelah berkahwin, anak lebih di utamakan..huhuhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails