..:: You Follow I, I Follow You

Mr & Mrs Chenchen

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Ya Allah, Kau Perelokkanlah Segala Perjalanan Hidup Kami

Tuesday, May 25, 2010

Doorgift..

Ada 5 jenis doorgift yang disediakan sempena majlis saya ni..

1. Untuk VVVIP : family Incik Chenchen - di sponsor sepenuhnya oleh kakak saya yang bernama Rosmeza yang duduk kat Perak nun..(isi utama : tembikar kecil siap ukir nama saya dan incik tunang..tq kakakku)

 Kak Ja hantar yang dah siap gini.
2. Untuk VVIP1 : kawan2 CikRoss - di sponsor sepenuhnya oleh kakak ipar saya yang bernama Rohana yang duduk kat Kuala Berang.(saya masih tak tahu apa isinya sebab kakak ipar saya masih tak hantar ke rumah)

3. Untuk VVIP2 : kawan2 Incik Chenchen - yang ni kami yang sediakan sendiri. Tak dapat sponsor dari mana2..ehehe (isi utama : kami tempah keychain ada gambar kami)

4. Untuk VIP : bestfren mak/ayah - mak dan ayah sponsor..hik hik (isi utama : mak bagi pasu jugak tapi pasu bunga2 tu..apa ek nama dia? vantage kot)

5. Untuk orang2 kampung - mak dan ayah sponsor sikit2 dan saya juga mengeluarkan belanja..(isi utama : bunga telur sahaja)
""Doorgift ni nampak cam remeh je kan tapi paling cerewet dan pening nak buat sebab kena sediakan dalam kuantiti yang sangat banyak. Gula2 sahaja dah habis sampai RM400. Tak masuk paperbag, bunga telur, kuih2 lagi tu..So, saya nasihatkan sesapa yang nak kawen sila fokuskan 'doorgift' sebagai salah satu subjek utama. Sebab yang ni la selalu buat saya dan mak sakit kepala...Nasib baik la ada kakak2 baik hati nak sponsor..Kalau tak, saya tak tahuuuuuuuuuuuuuuuuuuu...""
p/s : Mak saya sangat seronok dan teruja untuk sambut menantu baru.. ehehe

4 comments:

marinahunny said...

amboiiiii bnyk nye vip dia..smua org vip ek..hahaha

nak yg pasu perak tu jg blh? hahaha

im - mamababahworld said...

aku mau sumer doorgft..dr yang vvvip sampai ke yang besa..okay?

Ross Tina Abdullah said...

kak na : tetamu saya adalah VIP di hati saya..hehehe

im : sbb mu tolong aku byk, aku wi ke mu serba se tapi letak dlm paperbag yg sama..ehehehe

Mrs Taj said...

tina sedang membilang hari - tik tok tik tok....hehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails