..:: You Follow I, I Follow You

Mr & Mrs Chenchen

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Ya Allah, Kau Perelokkanlah Segala Perjalanan Hidup Kami

Thursday, October 1, 2009

Raya @ Sekolah 2009



Seperti biasa sekolah akan buat sambutan hari raya. Dan aku, akan sentiasa kena buli dengan cikgu-cikgu lain dan murid-murid kerana mereka selalu dengar aku ajar anak murid prasekolah aku menyanyi. Ya, Memang aku suka nyanyi. Memang aku suka karoke tapi bila kena nyanyi depan anak murid depan cikgu-cikgu depan staf-staf sekolah, aku jadi sangat malu dan segan. Hish.. Tapi kan..CikguRoss tetap CikguRoss. Dah dapat mic aku lupa diri..Siap buat konsert lagi..Muahaha.. 5 orang anak murid prasekolah masuk acara Pakaian Beragam untuk murid tahap 1. Oleh kerana aku tak nak anak murid aku nampak biasa saje di atas pentas berbaju raya, aku ubah suai la sikit.. Dan, 2 orang antara mereka menang. (No 1 dan No 4).. Horey!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails