..:: You Follow I, I Follow You

Mr & Mrs Chenchen

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Ya Allah, Kau Perelokkanlah Segala Perjalanan Hidup Kami

Monday, November 29, 2010

Perempuan Terdesak Lagi Nazak!!

Dah banyak kali saya sabar dan saya rasa saya tak boleh bersabar lagi...Jangan ingat bila saya diam, saya tidak tahu apa2.

Kepada pemilik no. 013-6281**4, sila jauhkan diri anda dari suami saya. Saya tahu banyak pasal anda, sms yang dihantar kepada suami saya sebelum dan selepas kami berkahwin. Sms ugutan 2 hari sebelum kami berkahwin pun masih saya simpan. Hatta, sms yang dihantar kepada suami saya ketika anda berada di sebuah hotel di Kuala Terengganu ini pun saya masih simpan. Oh ya, sms pukul 1045pm semalam tu adakah bertujuan untuk membuat saya cemburu, fikir bukan2 mengenai suami saya? Anda sungguh terdesak la cik...

Anda sungguh berani dan yakin sungguh ye...Apa pun kisah anda dengan suami saya dahulu saya dah tahu..Dan saya terima baik buruk suami saya sebagaimana dia terima baik buruk saya. Anda tak perlu risau apa2 kerana kami memang hidup bahagia...Dan anda, sila lah risaukan diri anda dahulu sebelum nak risaukan orang lain...

Sila jauhkan diri anda dari suami saya sebelum mulut saya menjadi jahat dan nombor anda, gambar anda dan segala sms itu terpampang di blog suci saya ini!!!! Biar semua kawan anda yang sangat menyokong anda selama ini tahu yang anda tidak 'selemah' yang mereka sangka...

p/s : Siapa yang desperate sekarang ni cik? Saya atau anda??? Sila jaga maruah anda sebagai seorang perempuan. Anda memang sangat kesian!!!!

16 comments:

marinahunny said...

kesiannye minah tu..terdesak sgt ke smpai nk kacau laki org..haish! semoga dia sedar diri le..

Im - mamababahworld said...

aiyoooooooooooo..gila betul itu pompuan!!

Misz Sephia said...

ler..bakpe sorok nombor die. Letak je.. meh kiteorg tlg ko. Gila aa..

Ross Tina Abdullah said...

marinahunny : terdesak la tu..kalu dok, takkan dia buleh buat gitu kan..

im : mmg pompuan tu dah gila...

sephia : aku sorok dulu...kalau ada gak lg pasni, aku pasti akan publish kat sini..siap ngn gamba dia lg...btw, tq...kita tungggggguuuuuu

An Aspiring Writer said...

kita doa la ke dia biar dia temu jodoh cepat2.. lagi satu, hal gini mu buleh report polis. kan ada bukti sms tu?

Ayek said...

Bak datang number dia.. Sms Aku nnt

Ross Tina Abdullah said...

an aspiring water : takkan sampai report polis kot..ehehehe...xpe la..kita tunggu n lihat..

ayek : btul ko nak??ehehehe

Jo Hamid said...

tina..jo here..lama dok jupe kn..mungkin dia dok leh lupe hubby tina kot..mintak doa byk2 supaya dia blh lupa hubby tina n supaya dia leh terima hakikat hubby tina dh bahagia ngan awk...best of luck dear..by da way,congrats nk dpt bby doh kekgi...hihihi

Ross Tina Abdullah said...

hi jo..tina pon doa gitu gok...tq jo..btw, tq sbb baca blog x seberapa ni..hihiihi

Lea Dzahir said...

masih mengharap???? isk isk iskk... kesiannnnn dia..

Jo Hamid said...

skali skala lyn gok baca blog org nih..jo pun dh lama dok jd blogger..hope for d best 4 u ye...b strong..chiayok!

Anonymous said...

BETINA JAHAT MCM TU MMG PATUT KENE TEMBAK....SILA TAYANG GAMBAR SEKALI...BARU GLEMER HEHE

Ross Tina Abdullah said...

jo : hehehe...tq2..

anonymous : hehehe..sy x nak masuk jel..pas ni kalau dia cuba menggatal dgn suami sy, sy pasti akan tempek di sini..PASTI...

An Aspiring Writer said...

mek na,

buleh wak laporan polis. kira gangguan awam. hehhe

Ross Tina Abdullah said...

pastu kekgi masuk paper...hok tukang report lok malu...hahahahaha

Ayek said...

Yezaaaa.. Bak datang....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails