..:: You Follow I, I Follow You

Mr & Mrs Chenchen

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Ya Allah, Kau Perelokkanlah Segala Perjalanan Hidup Kami

Tuesday, January 19, 2010

Nak Mencantikkan Tapi....Siri 2

Haaaaa...cun lak aku rasa background aku kali ni kan..Cam cikguRoss lak rasa...ahahahahahahahaha

Incik Kimi, adakah kelihatan sampul/kotak hadiah lagi? ehehe..

Secara keseluruhannya, aku dah puas hati tapi ada satu benda ni yang aku cari dari minggu lepas tak jumpa2 iaitu 'reactions' kat bahagian comments tu.. Dulu aku letak lagi satu reaksi iaitu 'sad' tapi sekarang cam nampak tak nampak je.. Dan selama seminggu itu la juga aku mencari kat mana aku jumpa reaction tu dulu sebab aku rasa cam nak tambah lagi.. Aduh laaaa.. Lea, ko tahu kat mana tak?

Tapi aku rasa buat masa ni, aku nak stop dulu la mencantikkan blog aku ini. Sebab aku rasa yang ni memang dah sangat cute..Muahahaha (tak habis2 dengan perasaan dan syok sendirinya..muahahahah)


p/s : ChenChen..Gud Luck!!!

2 comments:

Lea Dzahir said...

hmm.. aku pun x nampak butang sad.. eh.. xyah la sad2... ;)

Ross Tina Abdullah said...

nak jugak nak jugak...huhuhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails