..:: You Follow I, I Follow You

Mr & Mrs Chenchen

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Ya Allah, Kau Perelokkanlah Segala Perjalanan Hidup Kami

Tuesday, January 19, 2010

Mesti Korang Tertanya-tanya Kan?

Aku pun tertanya-tanya gak ni..
Nape yek aku tak cite sikit pon pasal kehidupan aku kat Pulau Redang ni?
Hehehe..

Alaaaa...Bukan tak nak cite. Banyak sangat nak cite. Tapi aku takleh nak cite lagi sebab aku tertinggal Wakchor kat kampung. So, aku takleh nak amik gambar dan upload kat sini..

Setakat cite takde bukti tak best jugak kan?

So, korang yang setia baca blog aku ni kena la tunggu.. Sabar ye sayangku sekalian.. hahahaha

p/s : Jumaat ni ada program sekolah yang sangat best. Tapi nampak gayanya, snap ngan camera handphone je la..Huhu..Sangat la tak syoknyaaaaaaaaaaaaa

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails