..:: You Follow I, I Follow You

Mr & Mrs Chenchen

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Ya Allah, Kau Perelokkanlah Segala Perjalanan Hidup Kami

Saturday, January 30, 2010

Hari Minggu Yang Penat

Balik rumah hari tu memang aku tak lekat duduk umah..(ala..aku cuma ada hari Jumaat..Sabtu memang apa benda pon tak sempat nak buat..)

Bukan gi mana pun, cuma mensetelkan urusan tudung je kat Dungun dan Kemaman.. Hantar semua tudung ke rumah customer tersayang.. Korang2 tak nak ke jadi customer kesayangan aku? Beli la tudung yang aku jual ni..ehehehe

Tudung yang CikRoss jual..Berminat nak jadi customer kesayangan CikRoss? ehehe


Penat fikir nak ajak sapa teman akhirnya Incik Chenchen jugak yang akan sentiasa tak bosan teman aku ke mana-mana. TQ sangat2..Bodyguard yang ini sangat bagus sebab dia sangat baik..(puji puji..ehehe)

 
Terpaksa menyembunyikan identiti Incik Chenchen atas sebab tertentu..ehehe..
Jangan marah hah Incik Chenchen..:))


Kalau dah gi Kemaman, tak sah kalau tak singgah Mesra Mall untuk santap donut kegemaran aku..Nyam nyam..

 
Ono oreo, Big Apple

Pukul 1am baru sampai rumah..(tu pun ada 3 customer tersayang yang ada hal dan tak dapat nak ambil tudung dia semalam..Kalau tak, aku tak tahu pukul berapa sampai rumah semalam..). Nasib baik mak memahami kerjaya anakandanya yang baru nak berjinak dengan bisnes ini..ehehe..Lap u mama..:))

p/s : Sangat penat tetapi menggumbirakan..Kaching~~~~



3 comments:

Me, Mrs Taj said...

wahh jd business woman pulak...jgn lupe blanje eh!! heheh

mamababahworld said...

weh..sapo enche chencehn tuh wah wah wah berahsia sunggoh..

jangan lupa aku dh moved ke blogspot..add link baru aku ya..

Ross Tina Abdullah said...

mrs taj..bisnes kecil2an je..buleh je nk blanja tp ah kena la balik ganu..lama doh dok jupe..huhuhu..

im..incik chenchen adalah seorang kawan..Teman tapi mesra sahaja..:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails