..:: You Follow I, I Follow You

Mr & Mrs Chenchen

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Ya Allah, Kau Perelokkanlah Segala Perjalanan Hidup Kami

Thursday, August 13, 2009

Program 1 Malaysia, Indahnya Bandarayaku-Kuala Lumpur (20-23 Julai 2009)

Hari Ketiga (23 Julai 2009)

Hari ni dah nak balik Terengganu. Program pon dah habis so hari ini program bebas. Ketua rombongan Terengganu cakap kita akan ke Chow Kitt. Dalam hati aku memberontak macam-macam. Nak gi Chow Kitt dengan budak-budak ni? Tak senang duduk aku. Singgah pasar buah. Budak-budak beli buah dengan rancaknya dan aku memerhati dengan takutnya bimbang akan ada budak tersasar dari kumpulan aku tu. Pastu gerak ke Sogo. Yang ni aku suka sikit la. Ehehehe. Tapi ketua rombongan tu kejam. Ada ke bagi masa setengah jam je untuk pusing Sogo? Akibatnya, aku takleh beli apa pun. Hampa!!! Balik hotel semula untuk makan tengahari dan kami gerak pulang ke Terengganu tepat jam 12.30 tengahari.

Kesimpulannya, program ini membawa seribu makna, senyuman dan kenangan yang indah di hati murid-murid miskin ini. Dan, cikgu dia pun rasa seronok dapat jalan-jalan secara percuma. Ehehehe. Terima kasih Kementerian Pelajaran Malaysia. (applause).

p/s : Cikgu Yuna. Ehehehe. Budak-budak negeri lain yang tak tahu nama aku panggil aku ngan nama tu. Jauhnya beza aku ngn Yuna tu. Camne la diorang leh tengok sama lak. Heran aku..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails