..:: You Follow I, I Follow You

Mr & Mrs Chenchen

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Ya Allah, Kau Perelokkanlah Segala Perjalanan Hidup Kami

Sunday, August 16, 2009

Murad oh Murad

Selama ini, aku hanya menjeling tiap kali melihatnya. Di dalam hati timbul macam-macam rasa. Argh....bilakah kita dapat bersama? Setelah sekian lama, aku dan dia akhirnya berpeluang bersama tapi sayang aku tidak boleh untuk memilikinya lagi (buat masa sekarang la). Semalam, aku melihatnya lagi. Dari jauh, aku melihat dirimu bersama kawan-kawanmu. Waaaaaaaaaaaahh, alangkah bahagianya aku andai dapat bersamamu, memilikimu...Semoga kau akan menjadi buah hatiku untuk beberapa tahun akan datang ini. Dan aku harap Lokmang akan bahgia bersama kekasih barunya. Sedihnyaaaaa......

p/s : POYOnya aku!!!!!!!!!!!!Muahahahahah

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails