..:: You Follow I, I Follow You

Mr & Mrs Chenchen

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Ya Allah, Kau Perelokkanlah Segala Perjalanan Hidup Kami

Saturday, July 16, 2011

Tamat Berpantang Sepenuhnya (100 hari)

Yahooo.. Akhirnya berakhir jua operasi berpantang...

Ce teka apakah yang saya minum dulu sebaik habis pantang?

Taraaaaa...

Grab dari blog orang...:)

Tapi yang saya minum hari ni bukanlah yang macam tu pun.. Saya tak berani lagi la minum yang ada ais.. Stakat sejuuuuuk je la.. Tapi itu pun dah buat saya rasa keawangan.. Lazat gila ah. Tapi kena marah jugak ngan mak mertua bila dia tahu saya minum air milo ni..Hik hik hik hik.. 

Bab makanan, saya memang tak berapa suka makan sangat makanan yang dilarang makan masa pantang.. So, semua makanan yang dilarang tu saya makan lambat lagi la kot.. 

Yang pastinya, milo ais memang sedaaaaaaaaaaaaappp.. Sluurrpppp...

p/s : Malam ni buat lagi.. Esok pun nak buat lagi...Hehehe

1 comment:

RazFiRa said...

hehehe..bestnye..milo ais memang sedap..

xtaw plak kalau pantang xleh minum ais.arggghhh

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails