..:: You Follow I, I Follow You

Mr & Mrs Chenchen

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Ya Allah, Kau Perelokkanlah Segala Perjalanan Hidup Kami

Sunday, May 22, 2011

Saya gila main Texas HoldEm Poker sekarang!!!!!

Jam 1230am..Atas sofa depan tv..Lepas ulit Iman tidur, saya terus ralit main game Texas HoldEm Poker kat hp IncikSuami. IncikSuami lak leka tengok bola MU lawan apa ntah.. Saya kalau bola ni mmg tak minat sangat2 nak tengok. Pernah paksa tengok tapi akhirnya jadi tak tengok jugak. Main punya main sampai duit terkumpul dah cecah $1.32Million. Wow..memang pencapaian terbaik saya la setakat ni. Baru je nak riak2 ngan IncikSuami, beliau lak dah kroh kroh kroh.. Gara2 tamak nak cepat kaya, saya  muflis sebaik sahaja saya nak riak2.. Geram gila..Huhuhu..

Jam 0115am.. Masih lagi atas sofa depan tv..Saya kejut IncikSuami suruh dia masuk bilik. Saya angkat Iman masuk bilik. Ingat nak terus tidur tapi hati masih geram sebab kalah banyak tadi. Saya capai hp dan mulakan permainan. Tapi kali ni, memang takde ong la. Asyik kalah, kalah dan kalah.. Tak putus asa sebab niat nak dapat balik at least $1Million supaya esoknya buleh riak2 ngan IncikSuami..Hehehe..Saya cuba lagi sampai la tiba2 hp IncikSuami mati.. Bateri kong daaaa.. Kejut IncikSuami mintak charger tapi dia kata charger dalam kereta.. Kecewa sebab takleh nak teruskan usaha. Terus pelok Iman dan cuba untuk tidur..

Jam 0220am.. Mata ni lak berkeras tak nak tidur. Terus ON laptop dan berblog...Hehehe

p/s 1 : saya baru pandai dan paham main game ni..
p/s 2 : Berjudi adalah haram.. Hehehehe

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails