..:: You Follow I, I Follow You

Mr & Mrs Chenchen

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Ya Allah, Kau Perelokkanlah Segala Perjalanan Hidup Kami

Wednesday, September 1, 2010

Geng KPLI Prasekolah Institut Perguruan Tengku Ampuan Afzan, K.Lipis 2007

Tetiba hari ni rasa rindu kat kawan-kawan maktab dulu. Habis gambar saya tengok hari ni pastu sengih2 pastu gelak sorang2.. Pastu datang lak syahdu sebab teringin nak jumpa diorang. Rindu nak makan ramai2 dalam satu bilik, konvoi balik KL setiap hujung minggu, kena marah ngan mak guard, gosip2 sampai penuh satu bilik, buat aktiviti tak patut ditonton dalam bilik Gda, buat BBM ramai2, ngumpat lecturer secara beria2....Hish..Bestnya bila kenang balik...

Induksi SSM

Gerko : Mari Bermain Petanque

Geng Sengal...

Biro Tata Negara..


Koleksi gambar2 kenangan masa kat maktab dulu tak banyak. Sebab thumbdrive yang saya letak semua gambar kenangan ini hilang. Ni pon gambar yang saya tersave kat thumbdrive lain.. Kecewa.... 

Pejam celik pejam celik rupanya dah 3 tahun semua ni berlalu..Patut la rasa cam rindu sangat..Lama sangat dah tak jumpa...Kalau jumpa pun cuma dengan kawan2 yang posting satu negeri ngan saya..Saya ni mmg cepat rindu kat kawan2 yang buat bekas di hati..Yang selalu ada time susah senang saya. Pendek kata, persahabatan kat maktab la yang paling saya akan ingat sampai bila2...

p/s : Jom la kita buat reunion skali...Aku nak nangis dah ni rindu kat korang...huhuhu

2 comments:

Misz Sephia said...

wat reunion kt pantai timur, yg kt selatan ni ape kes? huhu.. wat jelah kt maktab..syok skit..huhu

Ross Tina Abdullah said...

aku tak kisah mana2 pon...kat maktab pon syiok...tp kena ada sorg yg buleh organize semua ni...aku malas..hahahaha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails