..:: You Follow I, I Follow You

Mr & Mrs Chenchen

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Ya Allah, Kau Perelokkanlah Segala Perjalanan Hidup Kami

Wednesday, June 23, 2010

Kegilaan Menshopping Online

Sepanjang 2 bulan ni dah 4 helai baju saya beli secara online. Pastu cuma 2 helai je yang macam berkenan di hati bila memakainya. Rupanya baju tu cuma cantik di tubuh seorang model, bukan di tubuh seorang cikgu. Muahahahaha... (tapi saya tetap pakai baju tersebut...hehehe)

Semalam, browse facebook pastu terjumpa jubah cantik..Nama je jubah sebenarnya tapi tak menutup aurat sepenuhnya pun.. Ketat dan jarang semacam je.. Tapi saya sangat suka..Nak tanya Incik Suami tapi cam takut kecewa..takut dia tak kasi beli...huhuhu.... Harap bila Incik Suami baca ni, Incik Suami suka jubah ini juga sekaligus buleh tolong membayar untuk jubah sexy ini....Boleh kah wahai Incik Suami yang kacak, bergaya, baik hati lagi bijaksana? huhuhu...

Saya suka yang pink tu..huhuhu..Gojes kan??
saya suka yang kaler biru ni..huhuhu..menawan kan?

Time nak pakai banyak duit ni la yang jumpa mende2 pelik yang berkenan di hati.. Tension je.. Mesti permohonan takkan diluluskan sebab gaji bulan ni nak fokus untuk beli keperluan lain.. Huhuhu....

p/s : Baju raya...

1 comment:

marinahunny said...

tiena weh, tau x bahaya gile shopping online ni..blh jd addicted tau..

hahah berhati2 la ye..kehkeh

eh kak na nk beli hbag online jg ni..kahkahkah

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails