..:: You Follow I, I Follow You

Mr & Mrs Chenchen

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Ya Allah, Kau Perelokkanlah Segala Perjalanan Hidup Kami

Sunday, June 13, 2010

Kami Dah Jadi Suami Isteri..hik hik

Salam semua..

Lama tak update..saya sgt bz dengan majlis perkahwinan saya..Alhamdulillah, segalanya berjalan lancar walaupun apa yang dirancang tak 100% menjadi..

Hari kawen saya sepatutnya ada kompang tapi pasukan kompang tak tiba pada waktu yang diminta. Sangat kecewa Allah sahaja yang tahu. (kesian kat family Incik Chenchen). Pastu, saya tak puas hati dengan PA system sbb orang yang kononnya DJ langsung tak bercakap seperti seorang DJ..Dia senyap sahaja dan lagu yang diputarkan adalah lagu2 yang tiada kaitan langsung dgn perkahwinan. (nasib baik free...eheheh).. Pastu, dress untuk majlis potong kek koyak..(nasib baik koyak kat bhgn dlm dan masih boleh cover dgn kain luarnya..)...Pastu tgh syok shoot untuk gambar outdoor, hujan turun pulak..Macam2 hal tapi takpe sebab masalah yang datang bukan masalah yang besar pun. Saya masih tersenyum riang di hari tersebut. La la la la...






 Putih untuk akad nikah, Oren kat umah saya, hijau kat umah Incik Chenchen..

Kepada yang hadir, saya ucapkan ribuan terima kasih. Saya sangat hargainya. Terima kasih jugak sebab bagi hadiah yang best2. Hik hik hik.. Semua hadiah saya suka kecuali satu hadiah dari seseorang yang tak dijemput..(hadiah tu saya dah buang dalam tong sampah..huhuhu)

Sebahagian hadiah yg saya dapat kat umah saya
Buka2 hadiah kat umah Incik Chenchen

Ramai yg tanya bila saya nak upload gambar kawen saya. Saya minta maaf la ye kawan2..Saya sedang menunggu photographer saya menyiapkan gambar2 tersebut. Dia kata 2 minggu pas majlis dia akan bagi. So, sabar ye korang...:))

p/s : Bestnya kawen...ahaks..

5 comments:

marinahunny said...

mmg le best giler kan..hahaha..

Misz Sephia said...

congrats Pn Tina..

im - mamababahworld said...

ala..nak tgk hadiah yang ko buang..apekah?

Mrs Taj said...

best kn kawen?? hahaha....

apa2 hal pun tahniah, selamat menempuh alam perkahwinan dan dpt bb sebnyk yg mngkn...iskk

Ritz said...

Tahniah...semoga berkekalan ke akhir hayat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails