..:: You Follow I, I Follow You

Mr & Mrs Chenchen

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Ya Allah, Kau Perelokkanlah Segala Perjalanan Hidup Kami

Sunday, February 28, 2010

Bila Kakak2 Dah Pandai Chatting....

Semalam sempat berconference dengan Kak Ja, Kak Umie dan Incik Chenchen...Kak Ja kakak aku yang duduk Setiawan dan Kak Umie kakak ipar aku yang duduk Kajang..

Aku ingatkan bila Incik Chenchen join conference tu, dia akan jadi mangsa buli.. Tapi rupanya, aku yang dibuli.. Tak kisah pon sebenarnya.. Sangat suka sebab Incik Chenchen langsung tak kekok. Bagus2...Aku suka lelaki yang pandai bawa diri gini. Lap u  foreber la Incik Chenchen kalu gini..eheheh

Aku suka pantun yang Incik Chenchen bagi kat kakak2 aku..

"ikan flower horn ikan kelisa, tersengih2 menonton bola..kami datang menurut acara,ikot mane pon sy nk anak mokcik sy x kira.."

 Tergelak sorang2 lak bila baca balik...Incik Chenchen, nanti bagi pantun ni la..OK gok ni..ahahahaha

p/s : Mencuba untuk relax..tapi tidak berjaya...Help help help

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails