..:: You Follow I, I Follow You

Mr & Mrs Chenchen

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Ya Allah, Kau Perelokkanlah Segala Perjalanan Hidup Kami

Friday, February 5, 2010

KL, aku datang lagi...

Hooorayyyy.....Masa untuk menghabiskan duit simpanan tiba jua.. Hish, tak kot. Cuti sekolah sebulan hari tu aku habis hampir RM2k. Gila ah. Kalu mak tahu memang lebam aku kena leter.. (xpe, mak tak xde FB dan blog kecuali korang2 yang baca blog aku ni bocorkan kat mak aku...ehehhe)

Aku gi KL sebab nak pergi majlis kahwin Gda je raya cina ni.. Tak leh bayang budak sengal cam Gda dah nak kawen.Hahahaha..Siap la ko Gda pasni.. Jadi bahan kitorang la ko pasni...ahahaha

Gda..anak angkat Encik Um jentik-jentik..ehehe

Pas attend majlis Gda nak trus balik Terengganu la kot. Macam banyak je urusan kat kampung yang perlu disetelkan..

p/s : Jom Incik Chenchen..gi KL jom

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails