..:: You Follow I, I Follow You

Mr & Mrs Chenchen

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Ya Allah, Kau Perelokkanlah Segala Perjalanan Hidup Kami

Sunday, March 13, 2011

14 Mac 2011

SMS dari IncikSuami...

"Selamat UlangTahun Pertunangan Sayang...Love You"

Opsss...Saya lupa..hehehe...

Hari ni genap setahun saya dan IncikSuami bertunang sekaligus sah kitorang jadi couple.. Hehehe.. Ingat tak sebelum ni saya ada bagitahu yang kami hanya bercinta selepas bertunang.. Ntah, rasa nak buat syarat macam tu kat Incik Chenchen IncikSuami masa tu... :) Malas dah kot saya nak bercinta tapi hasilnya tak ada. Bila dah jadi tunang tu lain la sikit kan.. Nak bagi sepenuh hati jiwa raga pon tak de hal dah kot.. Masa dah bergelar tunang ni la baru saya start panggil Incik Chenchen IncikSuami sayang, gedik2 ucap I love U.. Kalau tak, memang takde nya.. Hehehe.. Awak perasan tak IncikSuami?

Jenuh saya cari mana saya letak folder gambar2 masa bertunang dulu.. Dalam semua thumbdrives takde, dalam Mubarak pon takde.. Agaknya saya dah terdelete kot.. Nasib baik la koleksi tu saya upload jugak kat Facebook saya ni. Tapi sayang, nak bukak facebook amik masa sungguh lama..Slow je line..


Semoga hubungan kita kekal hingga ke akhirat.. Saya happy saya bahagia hidup dengan awak.. Love u...

p/s : Sekejab je setahun...

3 comments:

marinahunny said...

sekejap jeee.. pasni nak jadi mama plak...mesti x caya kan... ;0

Pakcik Botak said...

x caya x caya

Ross Tina Abdullah said...

sungguh tak percaya.....hehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails