..:: You Follow I, I Follow You

Mr & Mrs Chenchen

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Ya Allah, Kau Perelokkanlah Segala Perjalanan Hidup Kami

Monday, September 12, 2011

Blog saya pon pandai merajuk...

Dah lama tak buka blog.. Bila dah buka, terkejut tgk banyak post yang saya tak bercadang untuk publish telah dipublishkan.. Post tersebut tak pernah siap ditulis pon.. Adeh laa.. Buat malu je.. Camne la buleh jd gitu.. So, hari ni, saya delete segala yang memalukan itu dan delete jugak entry mengenai kisah2 saya sebelum kenal IncikSuami dulu. Peristiwa lepas usah dikenang kan?

Streamyx saya masih mengong.. Dah sebulan kot.. Hari ni online pon sbb kebas handphone IncikSuami n set as modem.. Boleh la memblog guna Mubarak..:)))

Itu je. Tetiba je rasa malas lak nak menaip.. hihihi

P/s : Slmt Hari Raya Semua...:))

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails