..:: You Follow I, I Follow You

Mr & Mrs Chenchen

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Ya Allah, Kau Perelokkanlah Segala Perjalanan Hidup Kami

Tuesday, February 22, 2011

Papa & Mama To Be Photo ShootOut

Saya memang dah lama nak buat ni..Tapi bila fikirkan pasal duit yang perlu disimpan untuk bb, saya pendamkan je hasrat..Bayangkan pakej untuk ini harga dia hampir RM600.. Saya tak berani la nak bazirkan duit semata2 untuk mengambil gambar gedik2 kami laki bini.. Banyak lagi woo nak pakai duit..

Tapi kan...

Saya nak jugak...huhuhu

IncikSuami memang memahami bini dia ni.. IncikSuami kumpulkan beberapa kawan dia yang memang minat sangat ambil gambar ni maka terjadilah sesi menggedik di Lagoon Kuala Ibai (dekat masjid terapung)..Best best sebab free...hehehehe

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh...saya suka saya suka saya suka...Mula2 memang asyik nak tergelak malu sebab ramai gila orang sedang berpiknik tapi bila dah lama2 tu, saya rasa macam takde orang lak kat situ...ehehehehe

Sesapa yang rasa nak tengok aksi gedik2 kami, buleh la ke Facebook saya..Tak add saya pon anda masih buleh tengok sebab saya baikhati nak berkongsi..ehehehe.. Pasni saya akan 'private' kan balik album itu... Cepat cepat cepat.....:)) Dan ini pula gambar kononnya behind the scene la...ehehehe...


Team Cudak@Photo

p/s : Amaran : kalau rasa bakal geli dengan gambar2 saya, sila jangan cuba tengok ye.. hehehe.. jangan kata saya tak bagi amaran pulak....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails