..:: You Follow I, I Follow You

Mr & Mrs Chenchen

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Ya Allah, Kau Perelokkanlah Segala Perjalanan Hidup Kami

Sunday, August 15, 2010

Malas

Sejak 2 menjak ni saya ada satu penyakit yang sangat menyusahkan saya sendiri iaitu MALAS. Ya Allah, saya tak tahu kenapa saya sangat malas nak bergerak, malas nak bercakap, malas nak mengajar, malas nak kerja, malas nak mandi (opsss..hehehe), malas nak makan pun ada, nak berblog pon malas...Sebab tu la lama sangat2 saya tak update blog saya ni.. Malasnyaaaa...

Aduh la..

Terbaca dalam sebuah artikel dalam satu blog semalam (saya lupa nak save link dia) pasal perangai MALAS ketika mengandung. Oooooo, saya ingatkan saya je yang ada penyakit takde ubat ni. Rupanya memang penyakit MALAS ni lazim terjadi pada ibu mengandung.. Muahahaha... (buat Incik Suami, kalau rumah bersepah tu anda faham2 je la ye..)

Sebenarnya, saya bukanlah sangat malas (malas malas kucing je..) tapi badan saya jadi cepat penat dan tak bermaya sejak mengandung ni. Tu yang mendorong untuk jadi malas..Tambahan lak ngan bulan Ramadhan. Saya tetap nak cuba puasa selagi terdaya. Cuma terawih saya tak pergi dah sebab malas tak larat nak jalan kaki ke masjid. (jauh jugak jarak rumah ke masjid..masjid lak atas bukit)

p/s : malas2 pon panjang gak tulis..hihihihi

4 comments:

marinahunny said...

jgn malas2 nt baby pom malas..hehehe cmne rs mengandung?

Ross Tina Abdullah said...

letih 8 kali ganda kak na..nok2 bulan posa ni..tapi nasib baik dopk muntoh2 cam org lain..

marinahunny said...

xpelah letih pom..nikmat tu x terkira ;)

Ross Tina Abdullah said...

btul tu...saya doakan kak na cepat2 merasai nikmat allah ni..aminnn

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails