..:: You Follow I, I Follow You

Mr & Mrs Chenchen

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Ya Allah, Kau Perelokkanlah Segala Perjalanan Hidup Kami

Thursday, March 26, 2009

Selama Ini...................................

Ehem ehem. Pertama skali aku mintak maaf andainya apa yg ditulis bakal menyinggung hati kalian yg amat aku kasihi. Chewah!!

Selama ni aku dgr je bila korang ngn beshnya cerita kehidupan korang yg mcm laki bini duk satu rumah walaupun korang bukannya halal lg nak buat semua tu. Selama ni aku rilex je bila korang cite ngn bangganya korang tegok air setan. Malah takde langsung rasa malu nak togok air tu depan aku. Selama ni aku cool je bila tgk korang bertindik pakai subang cam pompuan. Selama ni aku diamkan diri je bila tgk korang tak pergi solat jumaat. Solat fardhu? Erm.. kalau dah tak pergi solat jumaat.......

Tapi kan korang, sebenarnya aku rasa marah sgt kat diri aku sbb tak berani nak tegur korang. Kecewa sgt sbb berat sungguh mulut nak ajak korang solat. Aku marah n kecewa sgt ngn diri aku.

Korang, aku gunakan medan ini utk buang rasa marah n kecewa aku itu. Insaf dan bertaubat la kawan2. Kembali la mengenal Allah. Jgn berzina dan minum air kencing setan tu, x yah la nak tunjuk macho ngn bertindik lg. Tak macho pon laki pakai subang. Solat umpama tiang. Puasa ibarat dinding. Rumah yg takde tiang tapi cuma ada dinding takkan kikuh rumah tu. Akan runtuh bila ditiup angin. Tiang yg akan mengukuhkan rumah. Renung2kan lah.

Aku tahu, aku pon belum cukup baik dan sempurna. (Pakai baju n seluar ketat2 jugak..ehehehe) tp tak salahkan kalau kita sama2 igt mengingati. Sama2 kita menuju keredhaan Allah. InsyaAllah.

p/s : Nangis aku wei. Huhuhu

2 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails